miercuri, 2 septembrie 2009

Preselectii pentru PODari

incepand cu data de 3 octombrie ora 19:00 vor incepe preselectiile pentru a deveni membru al Teatrului Studentesc Podul si a juca poate (sic!) in productiile viitoare. Preselectiile se vor desfasura pe toata perioada lunii octombrie in zilele de sambata si duminica.
Astfel sambata 3, 10, 17, 14, 31 ora 19:00
duminica 4, 11, 18, 25 ora 13:00.

preselectia presupune o discutie libera cu coordonatorul TsPodul - Cătălin Naum. Va fi cu atât mai bine dacă veţi avea la îndemână un cântec şi un text, orice.

24 de comentarii:

alina spunea...

Scuze de stres, dar trebuie sa pregatim ceva anume(adica trebuie sa avem "repertoriu" stabilit)sau ceea ce dorim noi sa prezentam?
Multumesc anticipat!

miruna spunea...

este o varsta minima ? am 16 ani .. dar mi-as dori sa fac cursuri aici..si as vrea mai multe detalii va rog .. (durata sedinte, pret,etc.)
multumesc

Teatrul Studentesc Podul spunea...

miruna, sa stii ca nu costa nimic. ts podul face parte din casa studentilor. la noi e asa: multi vin putini raman. o sa vezi.

Mihai spunea...

In ce consta mai precis preselectia ? Am inteles, vin multi si raman putini... daca totusi vin fara niciun text si niciun cantec, vin degeaba ?

Teatrul Studentesc Podul spunea...

mei, mihai. o data ca e imposibil sa vii fara macar sa stii un cantec pentru ca oricum suntem bombardati zilnic cu cantece mai mult sau mai putin bune. in al doilea rand ca daca bati drumul pana la pod in casa de cultura oricum nu vii degeaba. nu vine nimeni degeaba. dar tu poti trece, daca vrei.

alina spunea...

buna am 18 ani dar am inchetat anul scolar si acum 3 ani am jucat intr-o sceneta de toma caragiu vasile si nevasta.........ma pricep la teatru..........si chear as vrea sa vin la preselectie dar spue-mi te rog daca am vreo sansa odata ce nu mai sunt la liceu.o zi buna.

Teatrul Studentesc Podul spunea...

alina, noi te asteptam!

alexutzu69 spunea...

Hello! :*
Vreau si eu sa fiu actor acolo cu voi :P Trebuie sa recit vreo poezie sau vreun cantec? :D

Teatrul Studentesc Podul spunea...

vino cu poezia invatzata si cantecul stiut si ne descurcam noi.

Anonim spunea...

Buna,
explica-mi si mie ce inseamna la voi "multi vin putin raman'.Sa zicem ca trec de preselectie .Urmatorul pas in ce consta...sa stau sa ma uit la repetitii pana ma plictisesc....Daca trec de preselectie 50 de oameni...vor veni toti sa stea gura casca pana cand cineva are de gand sa-l bage pe unul din ei in trupa?
Poate ca am fost cam dura dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept..
Multumesc anticipat

Anonim spunea...

salut
Nu sunteti cu nimic mai presus decat societatea in care traim.Tot cu relatii,tot cu pile,tot cu "profesori,maestri si spectacole" de doi lei unde bineinteles produsul final lasa de dorit.
Nota noastra pentru voi nu este de trecere.
am auzit ca sunt admisi multi,dupa care voi astia talentati ii dati afara pe baza unor motive de-a dreptul stupide.Prin asta aratati ca sunteti buni si profesionisti.

PS Cei care vreti sa fiti actori buni ocoliti aceasta trupa.Din interior se vede altfel decat se aude...

Teatrul Studentesc Podul spunea...

mestere care critici spune-mi te rog la ce te referi cand spui ca tot pe pile, tot pe relatii si ce spectacole ai vazut tu in pod care sa lase de dorit, spune-ne te rog ca sa stim unde sa indreptam.

Teatrul Studentesc Podul spunea...

iar pentru persoana care spunea ca se plicitiseste la repetitii cand vine o sfatuiesc sa nu mai vina pentru ca pe noi ne deranjeaza persoanele care se plicitisesc, aduc cu ele un soi de energie negativa care perturba atmosfera. cum ai vrea sa inveti sa joci teatru decat uitandu-te si vazand daca ai putea si tu la un moment dat sa faci ce vezi sau nu. cel mai frumos este sa zici ca nu poti si sa pleci nemaiexistand nici un risc de plictis.

Teatrul Studentesc Podul spunea...

si multi vin putini raman pentru ca trebuie sa existe si constructori si ingineri si arhitecti nu numai actori pe lumea asta. nu toata lumea este facuta pentru a face meseria asta.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Grama spunea...

Buna,

am si eu doua intrebari:
Care este varsta maxima pentru candidati? Trebuie sa fii student?

Multumesc!

Teatrul Studentesc Podul spunea...

nu exista varsta maxima pentru a fi admis.

Johnny spunea...

Inainte de a veni la preselectie, este posibil sa perticip la repetitii? Daca da, as dori sa stiu ziua si ora. Multumesc!

gabi spunea...

buna,am aflat cam taryiu despre aceasta initiativa-proiect, se mai fac selectii pe viitor? daca da in ce perioada , ca sa vin si eu de la inceput...pp ca nu acceptati numai tinere dragute...

Dana spunea...

Buna! Imi doresc tare mult sa fac parte din trupa voastra, am absolvit regia, imi place f mult actoria, imi place sa joc, am facut o pregatire la un teatru .. Daca ai o adresa de mail unde as putea sa te mai intreb detalii, te rog mult! merci! piece cat mai reusite! donna14usa@yahoo.com

alina 21 spunea...

buna! eu am pierdut preselectiile din pacate, dar imi doresc sa vin.E prea tarziu?

Rodica spunea...

si eu sunt interesata...n-am stiut de preselectii, imi pare asa de rau!daca mai exista vreo posibilitate sa vin la vreo preselectie, va rog spuneti-mi!

Rodica spunea...

va rog un raspuns, macar ca sa ma linistesc , sa stiu ca nu se mai poate!

Teatrul Studentesc Podul spunea...

se poate rodica. vino in serile cand sunt spectacole la pod si vb.